תרופות ביבוא מיוחד

יבוא תרופות לפי תקנה 29

Special Permit Import Medications

חברת מדומי פארמה (Medomie Pharma) מתמחה בייבוא אחסנה והפצה של תרופות מחו”ל למוסדות רפואיים ויחידים הנדרשים לייבוא אישי .

תרופות רבות אינן רשומות או מיובאות לישראל מסיבות שונות ומגוונים כגון: תרופות חדשות שאושרו לשיווק לאחרונה ו עדיין אינן משווקות בישראל, תרופות שהיו רשומות בעבר אך תוקף רישומן פג, תרופות שאין להן נציגות בארץ, תרופות שהנציגות או היצרן אינם מעוניינים ברישומן מסיבות מסחריות.
במידה וקיים צורך בהנגשת תרופה שאינה משווקת בישראל, חברת מדומי פארמה תפעל לאתר את מקור הרכש הבטוח ביותר, המהיר ביותר ובמחיר ההוגן ביותר באמצעות עשרות משותפיה העסקיים ממדינות שונות ברחבי בעולם המערבי, תוך שמירה על כללי הייבוא ונהלי הבטיחות והאיכות של משרד הבריאות הישראלי.

אנו מייבאים את התרופות ללקוחותינו תוך הקפדה על תנאי אבטחת איכות מיטביים בכל שלב בתהליך הייבוא: מרכש התרופה בחול, דרך הייבוא, אחסון והפצה בישראל ועד להגעתה למטופל.

איך מקבלים מרשם לתרופה שאינה רשומה ומיובאת מחו”ל?

רופא או מוסד רפואי קובעים שמטופל/ים זקוק/ים לתרופה שאינה רשומה היות וזה הטיפול המומלץ עבורם. הרופא או המוסד הרפואי ימלא טופס 29 (לשעבר טופס 29ג).

נדגיש כי ישנם מספר סוגי טפסי 29, כשהרלוונטיים במקרה זה הינם:

  • טופס פרטני עבור מטופל לבית מרקחת פרטי או טופס מוסדי פרטני לבית חולים או קופת חולים.

  • חשוב להדגיש כי טופס 29 פרטני – תקף לעד חצי שנה מהתאריך האחרון המוטבע עליו, או עד ניצול כלל כמות התרופה הרשומה בטופס, למוקדם מביניהם.
    לצורך המשך טיפול – יש לדאוג להוציא טופס 29 חדש דרך הרופא המטפל.

  • טופס פרטני עבור מטופל לבית מרקחת פרטי או טופס מוסדי פרטני לבית חולים או קופת חולים.

  • לאחר קבלת האישור והגעת התרופה לישראל, יוכל המטופל לרכוש את התרופה בבית המרקחת שקיבל את אישור היבוא או בבית המרקחת של המוסד הרפואי.

לכל הזמנה נוספת יהיה צורך להגיש בקשה להיתר ייבוא מחדש ממשרד בבריאות.

קישורים לטפסי 29

טופס מוסדי

להורדה

טופס פרטני בית
בית חולים / קופ”ח

להורדה

טופס פרטני בית
מרקחת פרטי

להורדה

Skip to content